Klaas Poelarends

Ik loop voor: Hospice Zwolle
Ik heb me ingeschreven voor de: Halve Marathon

Ook dit jaar loop ik de Halve Marathon van Zwolle met de Warmlopers. Mooi om sport en een goed doel te combineren, dit keer gaan we voor Hospice Zwolle.

Wil jij dit mooie doel ook steunen?
Dat zou geweldig zijn! Via deze pagina kun je eenvoudig een donatie doen!

Deel je profiel via:
0,00
Sponsorbedrag
(minimaal bedrag € 50,- / streefbedrag € 100,-)

Mij sponsoren?